pondělí 20. dubna 2015

Ahoj, byla tady dobrá připomínka odpovědět na všechno rovnou. :) Asi to tak bude lepší. Jinak tady je odkaz na video:
https://www.facebook.com/pages/Sb%C4%9Bratelstv%C3%AD-model%C5%AF-kon%C3%AD-a-zv%C3%AD%C5%99at-v%C5%A1ech-zna%C4%8Dek/655544347826880

Jinak dneska jsem v Jihlavě byla běžet štafetový maraton a bylo to docela maso. :D přes zoologickou a ještě po asfaltu. No, znám i lepší závody ale co nadělám, že?

1. Jaký je tvůj vysněný model? (nezáleží na značce)
    - Breyer Susecion a Irish Diamond, je jich víc ale tyhle dva si přeji nejvíc. Na ranč k nám do           prázdnin možná přibude Peter Stone horse: Emory tak se moc těším :3
2. Nejoblíbenější model ze sbírky?
    - Asi Ideal a Bet ale nemůžu to říct přesně. Mám ráda všechny a každý má něco co se mi na nich líbí :)
3. Model, který se ti moc nelíbí nebo ho nemáš moc ráda?
    - Byla to Sapphire ale ta už je v novém domově a nová majitelka z ní má jistě větší radost než já :)
4. Kolik máš celkem modelů? (značky a počty)
    - Breyer = 10 a jeden přibude tenhle týden (snad)
    - Schleich = 84
5. Jak ses dostala ke sbírání?
    - už ani nevím, ale bylo to asi když mi mamka dovezla prvního koně z lázní :3 a pak jsem na Vánoce dostala další dva
6. Který, z tvých modelů má nejakčnější postoj?
    - Rags
7. Jaký model ze sbírky má nejkrásnější oči?
    -Barbaro
8. Byla jsi už na nějaké LS? (live show)
    - Ne ale jedu na WCLS v srpnu
9. Který model byl tvůj první?
    - Schleich - Holštýské hříbě Veronika
10. Vyrábíš na modely nebo pro ně? (popřípadě fotku)
    - Vyrábím ale poslední dobou na to nemám vůbec čas :D

Mějte se Kiwik

Taguju Miskaa13 a TeddyPie  :P



4 komentáře:

  1. Ahoj super nápad že si to dala naraz :D
    A dík že si si ma zapísala do SR ale ja mám prezývku Sheinie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jaj promiň jsem to asi nějak popletla :D ale už je to opravené :)

      Vymazat
  2. Vyrábíš moc krásně! :333
    Taky asi pojedu na WCLS :)
    Eeee, díky :D Ale pustím se do toho asi až příští týden :/

    OdpovědětVymazat