neděle 5. dubna 2015

Ahoj. Už jsem zase delší dobu nic nenapsala. Ani čas a chuť na focení modelů moc nebyla a navíc napadla další spousta sněhu. Mám sníh ráda ale focení v něm mi moc nevyhovuje. Neumím pořádně nastavit foťák aby fotky vypadaly dobře a musím je dost upravovat co se týče barev.
1) Poslední dobou nemám moc chuť nic dělat, natož něco do školy, a  mám takový pocit prázdnoty, který se mění hlavně podle mého rozpoložení. Nechci vás tady zatěžovat nějakou psychologií tak to nechám být.
2) Zase jsem zešílela a to co jsem pilně šetřila na modely od TH, které mají dojít koncem dubna jsem dala za modely, které už sháním dlouho. Chtěla jsem počkat až uvidím co bude nového za modely ale nevydržela jsem to.
3) Nenapadají mě žádná témata na články. Potřebuju něco poradit tak kdyby někoho něco napadlo napište to do komentáře prosím. Příště napíšu článek o nováčcích na ranči ale nejprve je musí česká pošta doručit.

mějte se Kiwik


1 komentář:

  1. No můžeš napsat něco o sobě...Mě to taky nějak nebaví to psaní. Jinak moc pěkně fotíš ;)

    OdpovědětVymazat