neděle 26. dubna 2015

Dobré ráno přeji, :D přes noc u nás docela dost pršelo a protože máme plechovou střechu tak mě to kolem páté ráno probudilo. No co alespoň mám víc času na vyrábění. :D A teď přichází úvaha o jaru: Včera jsem byla celý den venku ale příroda byla taková nic moc a dneska ráno se probudím a támhle zelený strom, tady tráva a tenhle trs tu včera nebyl. :D Nemám ponětí jak rychle tráva roste ale dneska asi vytvořila rekord :D No co alespoň budou ty fotky živější a nebudu je muset upravovat v Zonneru. Jinak dneska jsem tvořila nový typ ohlávky ale budu to muset ještě vychytat, nedopadla tak jak jsem si představovala ale to ostatně nedopadlo nic. 
Znáte ten pocit když každou minutu každé hodiny každého dne koukáte na TH a netrpělivě očekáváte novinky? Už z toho začínám dostatečně šílet. :D 
Jinak jak jsem psala minule přijde nám nováček. Nevím kdy, ale to je jedno až přijde tak přijde. (pokud teda) Už nemám kam ty modely dávat. :D Asi budu muset pořídit novou poličku :D.
Doufám že vás můj krátký obsáhlý a ne moc srozumitelný článek neunavil. :D
Mějte se Kiwik



Žádné komentáře:

Okomentovat