pondělí 13. dubna 2015

Už dlouho jsem zase nic nenapsala. Na ranči nám přibyl další nováček a tentokrát v podobě Quarter klisny Bet Yer Blue Boons. Přišla v pátek. :3 Je naprosto úžasná a já si tím splnila svůj velký sen. Dlouho jsem si ji vysnívala a nakonec se mi ji podařilo za nádhernou cenu získat. :3 Jinak přes víkend jsem byla u babičky. Zapomněla jsem si ale foťák takže jsem v sobotu vůbec nic nevyfotila ani dědovým, protože s kompaktem už nejsem tak spokojená jako se zrcadlem. Naštěstí za námi taťka jel až v sobotu večer a foťák mi dovezl. :3 Moc mu za to děkuji, protože jsem toho celou sobotu litovala a to bylo to nejlepší počasí na focení. V neděli jsme jeli do lesa kácet akáty tak jsem mohla jít fotit. :) Počasí zase bylo nádherné a prostředí na focení... prostě labůžo. No posuďte sami...
Vzala jsem s sebou ještě Zenyattu ale moc hezkých fotek nevzniklo. Jak je černá tak se moc leskne na sluníčku. :/ Taky jsem trochu procházela Zonner a našla jsem další funkce na vylepšení fotek a vypadají opravdu líp než jsem čekala. Ať žijou nové poznatky a vynálezy! :D
Mějte se Kiwik




4 komentáře:

  1. Krásný fotky :o
    Mě připadá že ta lesklost Zenttay tomu přidává takovou zvláštní atmosféru :)
    Gratuluju k Bet, vypadá taková fotogenická :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky :) na těch fotkách to není moc vidět už jsou upravené ale opravdu se hodně leskne. :D

      Vymazat
  2. Gratuluji nováčkovy. Jinak krásné fotky;) Ještě ,že toho taťku máš.

    OdpovědětVymazat