pátek 29. května 2015

Den 10

Nejnovější model
Nejnovější mám momentálně dva. Přišli současně v jednom balíčku a myslím že i na jejich vzácnost za nádhernou cenu. První z nich je vzpínající se appa Pilgrim a druhý je skákající pinto Dante. Oba jsou to moji vysnění drobci. :3 A jsem velice ráda že je mám. Nafoceného mám zatím jen Pilgrima ale snad se ještě před vydáním článku dokopu k nafocení Danteho. :D (A víte co jdu to udělat hned ať to mám z krku) :D

o 20 min později
:D právě jsem zjistila, že je strašně obtížné zvolit z jakého úhlu Danteho vyfotit :D Ale něco málo se podařilo tak uvidím co z toho vznikne. :)
Mějte se Kiwik


2 komentáře:

  1. Ty fotky jsou nádherné!!:) Ještě jednou moc gratuluji :D.)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju, Pilgrim je prostě božííí! :33

    OdpovědětVymazat