středa 20. května 2015

Juchůůůůů

Ahoj, jak už z názvu vyplývá tak mám neskutečnou radost! :3 Dorazili mi moji dva drobečkové. Je to:

Chestnut Blanket z kolekce Pegasus hunt -----> u nás PILGRIM
Je neprosto úžasný má krásný kukuč a moc se mi líbí ten akční mold. Ve skutečnosti je o hodně menší než jsem čekala ale i tak. :D 


 Jumper Dapple Palomino Pinto -----> U nás DANTE 
Je obrovský na to že to má být menší plemeno tak je velký skoro jako byl Fall a to byl chladnokrevník :D ale je taky nádherný! jen škoda že ten podstavec ve tvaru zídky moc nedrží a má díru v břiše. :D
Mějte se Kiwik


8 komentářů:

  1. Wow! Gratuluji! Dočkala ses skokánka! A dokonce dřív než já!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo :D je nádherný :3 určitě se ti bude moooc líbit! :)

      Vymazat
    2. Jo :D je nádherný :3 určitě se ti bude moooc líbit! :)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. No jsou krásní .;) Ps: Pozadí deky taky někdy používám. Mám moc hezkou :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem našla jen tuhle ale hodlám si nějaký ateliérek vytvořit :)

      Vymazat
  4. No joo dva krasavci, ale pro mě úplně nepraktičtí :D Ale Appa Pilgrim je fakt krásný, má i nádhernou barvu :) vídávám do u Kiiki :) a skokánek je opravdu až moc velký :(:D toho jsem teď posílala Kamči :D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela mě velikost skokana překvapila na fotkách vypadal docela malý :D

      Vymazat