sobota 6. června 2015

Den 15

Nejúspěšnější model
Jelikož jsem ještě na žádné výstavě nebyla tak to nemohu posoudit. :D  Ale snad mi to vyjde a dostanu se v srpnu na WCLS. :3 Neskutečně se tam těším až poznám ostatní sběratelky a uvidím modely, které nemám. :3 Už vidím jak se budu rozplývat nad každým modelem a budu je chtít všechny domů :D :D

Jinak dneska jsem dokončila svoje první drastic CM s mohairem. Nedopadlo jak jsem chtěla ale co už. Vypadá docela směšně ale povedla se mo roztomilá hlava :3 Navíc jsem z Valacha udělala klisnu a teď nevím jak ji pojmenovat :D A ten mohair navíc pelichá. :D
Mějte se Kiwik






1 komentář:

  1. Je náhodou krásný:) mě se líbí :) jen u SCH se dělá mohér špatně no :/:D ale líbí se mi fakt jo :)

    V srpnu tam dojedu taky!:) takže se uvidíme :)

    OdpovědětVymazat