sobota 1. srpna 2015

WCLS 2015

Hojda,
tak dnes (sobota 1.8.2015) jsem byla na své úplně první LS! Vyjeli jsme kolem půl deváté a v deset jsme s mamkou dorazily do Pardubek. Když jsme vešly dovnitř jen jsem nevěřícně zírala na tu obrovskou spostu nádherných modelů. Fotek mám poměrně hodně a kvalita je level brambora. :D
Dám je na rajče. (na konci článku bude odkaz) Nejvíc mě ohromil stouník od Appy (nepamatuju si jeho jméno) který nakonec celkově vyhrál. :3 :333

Stužek a diplomků jsme si domů přivezli poměrně hodně i když konkurence byla opravdu veliká. :) Cekem jsme dovezli
1. místo - 2x
2. místo - 1x
3. místo - 6x
4. místo - 1x
5. místo - 1x
a dvě kokardy. Jednu za první a druhou za druhé místo.:)

No a jak jsem tak nějak předpokládala tak jsem neodolala a dovezla si domů nový přírůstek do rodinky tradíků, a to Royal Canadian Mounted Police Horse jménem Jack Harkness.
fotky: http://ivikiwi.rajce.idnes.cz/WCLS_2015_Weekend_Celebration_Live_Show/

Díky moc všem! 
Kiwik


8 komentářů:

  1. Moc gratuluju :3 Na fotky jsem koukala, myslím že jsi dala odkaz na fb, ne? :D
    Jedeš i na FSLS? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé to je super, že čím dál více lidí jezdí na LS!:) Já chtěla jet taky, ale bohužel to nevyšlo :) snad příště no :) Jinak moc gratuluji! Taky jsem ráda vždy za každé umístění a fotky jsou skvělé!!

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k umístění, LS byla fajn :) a ikdyž jsme neměli možnost pokecat, viděla jsem alespoň někoho nového z komunity :).
    Nováček je krásný a koukám, že má i kokardu? :)
    p.s.: Jsme SR, nebo ne? :) ja bych rada :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a taky gratuluji k tvým. :3
      Stužka není jeho :D je za scénku.
      A omlouvám se že se mi podařilo shodit ti Look. :/
      Do SR tě ráda přidám. :)

      Vymazat
  4. Určitě sis to moc užila :). Já jsem byla na jedné LS (VLS 2015 v Praze) a moc jsem si to užila. Nikdy jsem tolik modelů pohromadě neviděla, byla to fakt bomba :O. Krásní, velcí, mini, fakt kouzelní :3.
    Pěkný fotky, hezky vystihují atmosféru na LS :).
    Gratuluji k umístěním ;).

    OdpovědětVymazat
  5. No z fotek dýchá sper atmosféra. Jen všichni maj převážně Breyery. Jen bez auta je to pro mě tabu...:/ Jinak gratulka k umístění. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Závidím všem co bydlí okolo Prahy :( (i když, ta naše příroda má taky dost do sebe), furt tam jsou nějaké LS, tady u Ostravy je max. MLS a i ta je celkem z ruky :/ Ach joo

    OdpovědětVymazat
  7. Musela to být super LS, rozhodně užitá :)
    A gratulace k nováčkovi, je vážně nádherný :))

    OdpovědětVymazat