čtvrtek 15. října 2015

GG Valentine

Ahojte
tak k nám konečně dorazili očekávaní nováčci. Jsem z nich neskutečně nadšená.

První model je už vyřazená klisna koně Převalského. Původně jsem neměla v plánu ji do sbírky dokoupit, mám ale díky sestře, která má (jak se dalo očekávat) prezentaci do biologie na lichokopytníky a nutně si usmyslela, že potřebuje hmotnou ukázku a tenhle koník jí jako jediný chyběl. Vůbec ale koupě nelituji a jsem ráda že do sbírky přibyla.

Druhý model přibyl do rodiny Breyer Traditional. Sháněla jsem ji strašně dlouho a pořád nebyla a nejednou hup a je u nás. :D Je to GG Valentine. Úžasný model s úžasným kukučem. Je tada hodně malinká oproti například Redovi ale je super. Padla na ni teda poslední úspora na modely ale no což, stejně by na nějaký jiný model padla tak jako tak.


Jinak nám Tommy neskutečně roste do rošťáka a nezastavitelné torpédo létající po pokoji a nosící v zubech každou hračku.
Pro tento článek je to asi vše. :)
Mějte se Kiwik

3 komentáře:

  1. Oba dva modely jsou moc krásné a gratuluji máš dobrý vkus. :3

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt moc pěkní modely a jak říká Miskaa13, máš dobrý vkus :)
    Tento model koně Převalského jsem ještě nikdy neviděla, ale je úplně roztomilý :3
    GG Valentine je elegantní a krásná :).

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé gratuluji!:) Já ji také nemohla dlouho sehnat :( a pak se poštěstilo a jsem za ni moc ráda dle mě jeto nejkrásnější model klisny :3 pro GG je perfektní :)

    OdpovědětVymazat