středa 18. listopadu 2015

Království času

Ahojte,
možná se ptáte co je nového? Proč jsem už čtrnáct dní nic nenapsala? Proč ten zvláštní název?
Za celý uplynulý půlrok jsem nemohla najít pořádně čas a hlavně ani chuť něco udělat, napsat či si pořádně pročíst příspěvky ostatních. Až tento týden v úterý jsem vyrazila ven a vzala s sebou po sto letech Schleichy. Nepodařilo se mi je nafotit všechny ale velká část má nové profilky, které jsem upravila a trochu předělala aby byly čitelnější, :D Také jsem udělala několik ohlávek na tradíky a jednu na Sch. (foto je na fb na stránkách ranče)
Dám vám sem malou ochutnávku, zbytek je v galerii :)

CM Zarrief II

CM Sambuka

Luna

Jinak jsem se pokoušela o další CM. :D Ano, poslední dobou se v tom vyžívám, a ne že by to dopadalo podle mých představ. Ještě mám hodně hodně co zlepšovat abych dosáhla alespoň vzdálených kvalit Mazla a spol. A navíc je trochu flekatý podle toho kde mi chytl prášek z pastelů víc a kde míň. :/

Bude se jmenovat Brian 

Mám nachystané ještě ležící hříbo. Máte nějaký návrh jak by mohlo vypadat? Mě nic moc nenapadá. Když tak napište komentík.
Mějte se Kiwik



6 komentářů:

  1. No s tím psaním článků jsme na tom podobně..:/ :D CM není náhoudou špatný a Brian je pěkné jméno. Jo kde chodiš na modely to přemalovávaš se své sbírky? o.O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím přemalovávám ty které mám ve sbírce dvakrát, ale už budu muset začít kupovat nějaké starší za co nejlevněji. :D Už mi došli :D

      Vymazat
  2. K fotkám a výrobkům nemám slov :O! Jsi neskutečně šikovná :).
    CMka mají nádhernou barvu, hodí se k nim :3. Ty fleky se tam hodí, je to takové přirozené, však nemusí mít všude stejnou barvu :).
    Barva na ležící hříbě? Třeba appaloosu (bílé fleky na zadku a jinak černý, takoví se mi líbí, asi proto, že je takový i Jumbo :)) :3. Ale jak budeš chtít, je to na tobě :). Mně se bude líbit v každé barvě :).

    OdpovědětVymazat
  3. Ale nááhodou jsou moc hezcí a vždy je co zlepšovat!:) Na hříbo bych dala asi paintíka nebo leoparda appu :) to je jen a jen na tobě :) taky můžeš zkusit z pastelu udělat ryzáka třeba :)

    OdpovědětVymazat
  4. CMka jsou moc moc hezké! :3 Máš talent! :) Ta arabka je božská :3 jako OF se mi vůbec nelíbí, ale tohle CM má něco do sebe ! :) To hříbátko bych asi udělala strakaté, ale toť můj vkus :)

    P.S.: Vracím se na blog, ale má jinou adresu (http://dsbelmontpark-ruffi.blog.cz/) Kdyby jsi chtěla být znovu SR, tak napiš ;)

    OdpovědětVymazat