čtvrtek 3. března 2016

Nový objektiv

Ahoj,
tak se opět hlásím. Tentokrát to ale není modelová novinka, ale modelů se to také týká. :)
Už strašně dlouho pokukuji po nějakém novém objektivu na focení makra. Nejvíc mě ve výběru omezovala cena objektivů, protože ty, které jsem měla vyhlédnuté už déle, byly pořád okolo 10 tisíc. A to je na mě poněkud moc. Ptala jsem se různých lidí co se fotografováním zajímají a pokaždé jsem slyšela:
"Objektiv? Tak koukněte na internet ne? Tam jich máte takové množství! A co máte za tělo?" "Sony..." "Aha..., tak to vám neporadím, Sony mě nezajímá."
Takhle to bylo skoro pokaždé. :D
A pak přijela babička a výrazně mi na nový objektiv přispěla, takže jsem si nakonec vybrala objektiv od Sigmy, který k Sony sedí.
Když jsem ho vybalila, překvapila mě docela váha. Na to, že kovovou má jen kostru je to docela tíha.


Zatím se mi zamlouvá, tak uvidím co dokáže venku. :D
Kiwik
pokusné foto na ukázku: 





3 komentáře:

  1. No objektiv je zajímavá otázka já mám jinou značku fotáku a zatím mi ten můj objektiv doatačuje a finance mě také omezuji ,ale nějakej v budoucnu plánuji. ;) Jinak fotky z toho tvého, nejsou marné no mě se třeba hodně líbí, že není ostré pozadí a že je ostrý objekt. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulace! :) Pokusné fotky jsou úžasné, těším se na další! :3

    OdpovědětVymazat