neděle 24. dubna 2016

Gramatika jede :D

Ahojte,
nejsem moc aktivní a vím to. Posledních čtrnáct dní ve škole bylo peklo. Nejprve druhé čtrvrtletí, pak další týden dohánění toho co se nestihlo a dopisování všeho možného. Za těchto nádherných čtrnáct dní jsme stihli napsat ještě krásnějších 24 písemek. Docela mě to zmohlo.
Navíc jsem se pustila do dodělání pažby na zbraň. Moje představy o jednoduchosti úkolu vzaly rychle za své a musela jsem všechno stihnout obrousit, nabarvit a nalakovat během tří dnů. (Barva schne dva + jeden den na obroušení starého laku) Stihla jsem to tak tak, ale mám to hotové.



I přes všechno tohle trápení jsem venku jednou byla a nové fotky mám. :)
Tu jsou:







Jinak už delší dobu si zapisuju gramatické hrubky co se objevují různě po skupinách s modely. Všichni asi tušíte o čem mluvím, že? Vybrala jsem ty nejlepší, jen tak pro zasmání. Neberte to jako urážení, ale prostě se tomu musím smát. ;D

ekzot
jezkině
kobilka
celí sed
nový koně
eště
zbjeratelka
nabítka

4 komentáře:

  1. Máš toho tolik :O. Jsi dobrá, že to zvládáš a ještě si najdeš čas na modely a blog. Obdivuji tě! :)
    Krásné fotky, fakt super! Úplně reálné! :3 Cross se mi poslední dobou fakt zalíbil. Možná je to i tím, že jedu příští týden na soustředění všestrannosti :). Bude to v Borové a pojedu tam s Jumbem. To je jen taková vsuvka :D.

    OdpovědětVymazat
  2. To jsi dobrá! :D Já bych se složila. Obdivuji tvou Psychickou odolnost :D
    Máš strašně pěkné fotky, mám chuť si je stáhnout a dát jako tapetu. Ty barvy, ta propracovanost a realističnost je úžasná :33
    A chybky pobavily, ačkoliv je dělám celkem často :D Jestli se chceš vyloženě pobavit, pošlu ti můj starý blog s modely koní... :D

    OdpovědětVymazat
  3. No tvé fotky mají prostě jisté charisma to musím uznat...:D Moc povedené a krásné světlo v nich.

    OdpovědětVymazat