neděle 30. října 2016

Halloween

Ahoj,
od minulého článku už to bude téměř měsíc. A jelikož jsem slíbila, že každý měsíc bude článek, nastal čas něco sesmolit.
Jak asi všichni víte, tak zítra  (31.10.) se ve většině světa bude slavit Halloween. U nás tenhle svátek nepatří mezi tradiční a i přes to jsou obchody plné motivů čarodějnic, dýní a duchů. Spousta lidí se připravuje na různé akce, tráví hodiny před zrcadlem líčením a navlékáním do kostýmu, no prostě blázinec. Sice tenhle svátek moc nemusím, ale docela dost mě zaujala představa Halloween focení s modely. A když se naskytla volná chvilka, rychle jsem všechno zrealizovala. Nedopadlo to úplně podle představ, ale něco z toho vylezlo.






 Jinak byl pro mě tenhle měsíc dost náročný. Nová škola. Nový kolektiv. Soustředění v Rakousku a můj první závod v půlmaratonu. Ale zatím se mi daří vše zvládat a doufám, že i dál bude.
Mějte se
Ivča (Kiwik)

Ještě malá ukázka fotek z Rakouska. Foťák jsem s sebou neměla. Tak jsou je mobilem.




4 komentáře:

  1. Mas úžasné fotky :*! Moc děkuji, ze jsi mi je posílala a podělila se se mnou o ty krásné zážitky :).

    Úžasně fotis!

    Ja taky Halloween neslavim a nemám ho moc rada, ale každý rok fotim večer koníky např se svíčkami apod. Snad to bude i dnes.
    Vždyť Halloween je v USA a V.Británii a odtud modely jsou :).

    OdpovědětVymazat
  2. Také tento svátek nějak neprožívám, ale s modely je to zajímavé :).
    Ten military set se mi moc líbí :3

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekné a zaujímavé fotky, prvá je najlepšiaXD To by ma nikdy nenapadlo:)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné fotky :3 Mají krásné barvičky ;) Taky jsem měla zálusk udělat si pár halloweenských fotek. Je to skvělá příležitost se na tom vyblbnout a udělat něco extravagantního :D Bohužel jsem byla nemocná, tak z toho sešlo :/
    To máš v mobilu asi super foťák :o Fotky jsou krásné. Jak zrcadlovkou :3 Muselo to tam bát moc pěkné ;) Můžu se zeptat, co za mobil máš? :)
    Tak ať se v nové škole daří ;)

    OdpovědětVymazat