neděle 17. května 2015

Den 01

Model, který máš nejraději.
To je docela složitá otázka, Všechny mám moc ráda, ale jednoho vybrat musím. Je to Mischel Sparkling Image (Red Dun) mám ho neskutečně moc ráda díky jeho vyjímečnosti a neskutečně roztomilém výrazu. Ze začátku se mi moc nelíbil, ale pak jsem ho jednou vzala na zahradu a začala ho fotit. Vzala jsem s sebou i Betsy a tím, že je Red opravdu veliký vypadal na fotkách naprosto úžasně i s jezdcem. :3 No posuďte sami:

Jinak jsem zase nemocná. -_- Tentokrát je to střevní chřipka. :( Byla jsem včera s mamkou běhat a pak jsme šli na "poslední mazání" - oslava ukončení sezóny. Už tam mi nebylo moc dobře a nakonec jsem využila nedalekého keře. Rozhodla jsem se že domů dojdu pěšky a docela to šlo. No ale neříkej hop dokud nepřeskočíš. Tak jsem ještě sousedům v ulici trochu znečistila trávník. Nakonec jsem celou noc nespala a ty hodiny vzhůru byly neskutečně dlouhé a díkybohu za kýbl.
Mějte se Kiwik

3 komentáře:

  1. Je krásný, jak koník tak model. Já mám na tomto moldu Seabiscuita a Northerna a pod sedlem opravdu vypadají úžasně to souhlasím!:)

    Já jsem zase opět nemocná a je to furt a furt dokola a za týden mám ústní:) pecka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem vždycky hrozně moc chtěla Sušenku ale když se objevil tenhle tak jsem neváhala. Já jsem taky v jednom kuse nemocná a to mám 5x týdně tréninky :D Držím palce na ústní!

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat