pondělí 18. května 2015

Den 02

Neoblíbený model

No nevím jestli se takový u nás najde, ale nadpis zní jasně. Neoblíbený model. Za neoblíbený se také dá považovat i model který se špatně fotí. No, nejde o to, že by se třeba nedal dobře nafotit ale spíš o moji neschopnost a nedostatečnou trpělivost v ležení na trávníku s bzučením much kolem a vysokému počtu breberek. Ale přeci se jeden model najde. Je to Sixteen (opravdu nevím proč jsem ji tak pojmenovala) je to klisna Tinkera a myslím že Schleichu se opravdu moc nepovedla a navíc je ta moje dost odfláknutá v namalování hřívy a fleků. Ale dostala jsem ji na Vánoce tak si toho musím vážit.
Mějte se Kiwik
PS: Lepší fotku nemám.

11 komentářů:

  1. No když jsem tento model viděla poprvé, tak abych řekla pravdu neoslovil mě.Pak jsem se zakoukala...Jinak myslím, že má Schleich už i horší modely, ale sdílím s tebou. Je ,ale zvláštní...;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je moc se mi ani nelíbí ty nohy :) Je svým způsobem pěkná ale mezi miláčky asi nikdy patřit nebude.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  2. Tahle kobylka byla můj 1. model vůbec :), ale každému se líbí něco jiného. Já jí mám ráda moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží na každém ale moje oblíbenkyně není :)

      Vymazat
  3. Abych byla upřímná, já tuhle kobču nemám vůbec ráda ani mold, možná proto ji ani ve sbírce nemám :) Ale každý vraník se špatně fotí no :( Ale rozhodně byl to dárek a každého dárku si musíme vážit :)

    PS: já tam miluju ty tvoje fotky!!:33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :3 má zvláštní i hlavu jak tak na ni koukám ale určitě si ji ve sbírce nechám :)

      Vymazat
  4. Já o ní parkrát uvažovala, ale nikdy se mi moc nelíbila :/ Ale zase se mi líbí ta její dlouhá hříva :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hříva se jim povedla ale vyber si nějakou dobře namalovanou :)

      Vymazat
    2. Hříva se jim povedla ale vyber si nějakou dobře namalovanou :)

      Vymazat