čtvrtek 21. května 2015

Den 05

Model, který byl nejlevnější
Tak to už z hlavy asi nevím, ale určitě to bylo nějaké hříbě. Ve vedlejším městě mají v jednom hračkářství stálou 20% slevu na Schleich tak jsem toho mnohokrát využila. Ale jestli se mezi nejlevnější počítají i koně, které jsem kdy dostala tak to bude Airon (trakénský hřebec) a Sixteen (Tinker klisna). A pokud bych se měla zamyslet, který z mé sbírky Breyer byl nejlevnější tak to tuším byla Partly Cloudy. Získala jsem ji v perfektním stavu a za perfektní cenu od Marti. :D
Promiňte že píšu článek takhle ráno, ale odjíždím na závody a nevím kdy se vrátím pak se ještě mám chystat na víkend na tréninky a nevím jestli bych to všechno stihla. Díky
Mějte se Kiwik


4 komentáře:

  1. No u mě je spousty levných koní ,ale z hlavy nevím. :D Slevy mám taky ráda.:D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné modely, je fajn, že byli za tak skvělou cenu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Oba jsou moc hezcí!:) no já to měla taky těžké :D

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně hezký fotky! :) Držím palce, aby jsi vyhrála na závodech :D

    OdpovědětVymazat