neděle 24. května 2015

Den 06

Model, který jsi přemalovala

Ahoj, chci se omluvit že jsem nenapsala včera článek ale na chalupě jsme neměli wifi. :D tudíž musím celý "tag" o jeden den posunout. A teď už k článku.¨
Jako první model jsem si přemalovala starého pinta od Schleich. Přemalovala jsem ho na černo s ponožkami a lysinkou. Fotku doufám najdu. :D Teď mám nového Schleich lipicána nachystaného na nabarvení ale zatím na to není čas. :) Snad ho někdy dokončím.
Mějte se Kiwik
PS: fotka zase nic moc. Budu muset celou sbírku znova nafotit a předělat profilky. :)

4 komentáře:

  1. Neverim ti, ze je to tvoje 1. CM! Je krasnej :3

    OdpovědětVymazat
  2. Krásnej :3 To očičko je prostě božíííí! :333

    OdpovědětVymazat
  3. Je moc krásný!:) Já se tomuto dni vyhýbám protože jsem těch koní přemalovala tolik, že si nemohu vybrat :D:)

    OdpovědětVymazat