pondělí 25. května 2015

Den 07

Nejstarší model (z hlediska roku výroby)
Z hlediska výroby to bylo hříbě zebry z roku 1998 Stripes. Ale protože je někde ztracený tak se výherkyní stává Luna del Rae (holštýnská klisna) z roku 2001. :) Podle mě je to jeden z nejpovedenějších modelů od Schleichu vůbec já jsem ráda že ji mám. Není sice v perfektním stavu ale to jí na kráse neubírá. :D
PS: starší fotka s příšernou kompozicí :D

Jinak byla jsem o víkendu na chatě a myslím že tam vznikly docela dobré a některé i možná použitelné fotky. :D Budu je postupně přidávat na fb stránku našeho ranče tak se tam můžete "pokochat" mým dílem.
Mějte se Kiwik



3 komentáře:

  1. Taky tu klisničku mám a mám ten mold strašně moc ráda :) u mě ale nejstarší není :) i když ej umění ji sehnat ve skvělém stavu!:)

    Jinak fotky se mi moc líbí!:) Ta první mi přijde moc překontrastovaná:/ ale ty dvě jsou peckovní!!:33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když ony takhle lezou z foťáku :D já většinou jen doladím světlost :) jinak děkuji .3

      Vymazat
  2. Taky mám tento model a v podobném stavu jako ty. Máš krásné barvy z fotáku :3

    OdpovědětVymazat