čtvrtek 18. června 2015

Konečně...

Školní rok nám pomalu končí a většina učitelů se snaží napsat všechny písemky a přezkoušet ty co mají nerozhodně. Musím říct, že letošní rok se mi co se týče známek nepovedl. Ještě k tomu vysoké absence kvůli sportu a hrozící komisionální zkoušky mi moc na náladě nepřidávají. No nic, už aby ten školní rok konečně skončil.
Nové fotky nemám ale v neděli SNAD budu mít konečně chvilku pro sebe a skočím k tomu zatracenýmu potoku :D No ještě uvidím jak se to vymrví.
Jinak minulý týden se mi konečně splnil sen a táta nám od kamaráda půjčil rytířská brnění a měče. Musím uznat, že nosit tu drátěnou košili celý den muselo být ubíjející :D Je v ní neskutečné vedro. Jelikož pršelo tak mám ´fotky akorát ze zahrady. :/
Mějte se Kiwik
sestra


ano, mám kraťasy :D

2 komentáře:

  1. Děkuji za komentář k mému článku :), máš to tady moc pěkné.
    Jaké sporty děláš? :) Já jezdím na koních a hraji tenis.:)
    Já jsem taky někdy měla tu výzbroj a je to fakt hodně těžký....

    OdpovědětVymazat