pondělí 22. června 2015

Novinky

Zdravím,
po delší době zase přidávám nějaký příspěvek a když jsem otevírala blogger tak co nevidím!! :D Počet zobrazení 2015 :D To se povedlo. Přesně za měsíc to bude rok co spravuji tenhle ranč takže čekejte nějakou menší oslavu.
V neděli jsem se konečně dokopala k focení a před obědem jsem šla k potoku. Myslím že vznikly docela zajímavé fotky. No, posuďte sami. :)
Ve škole je teď docela sranda, to víte konec školního roku a některé přeřeky jsou pravdu vtipné. Viz: křeček angorský (jungarský), že sousedům hnijí základy (schnou) a nebo, že ve fyzice docházím místo procházím :D
Tak se zatím mějte Kiwik


omlouvám se za přepal ale jsem moc líná ho odstranit :D

1 komentář:

  1. Krásné fotky :3
    Já už ve škole melu z posledního, navíc spousta lidí má vysvědčení už v Pátek a my až v úterý :D

    OdpovědětVymazat