pátek 26. června 2015

Prááázdniny!! :D

Jak už z názvu vyplývá, dneska jsme definitivně ukončili školní rok 2014/2015. :D Na prázdniny mám tolik plánů, že ani nevím co dřív, ale vzhledem k tomu, že ani o prázdninách nebudu mít pokoj od trénování tak mi na moje koníčky nezbývá moc času. Možná 3-4 dny za celé prázdniny. :/ No uvidíme. Jinak o prázdninách se podívám trošku na jih a nejspíš s sebou vezmu nějaký modýlek. :3 Už se tam neskutečně těším. A ne, nejedu k moři ale do hor! :D Moře nesnáším. 
Jinak koupila jsem si novou SD kartu do zrcadlovky s větší pamětí. Alespoň budu moct nafotit víc fotek aniž bych musela focení přerušit, letět domů stáhnout soubory a pak letět zpátky :D

Mějte se Kiwik

PS: fotky jsou starší ale jiné momentálně nemám :(


4 komentáře:

  1. Užij si to na jihu v horách :)
    Já končím až v úterý :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky nemusím moře, minulej rok sme lozily s mámou a ségrou po horách v Itálii, tento rok z dovči sešlo kvůli jedné nepříjemné situaci, ale už se těším na daší rok :D

    OdpovědětVymazat
  3. No aspoň máš tak nabytej program ,že se nebudeš nudit. Česko taky není špatná dovča. :P

    OdpovědětVymazat
  4. Ano placku jsem našla .:3 Poputuje na batoh. ;)

    OdpovědětVymazat