úterý 22. září 2015

Hej, prázdniny, kde jste?

Ano, jak už z názvu příspěvku vyplývá je toho na mě poslední týden nějak moc. Škola se rozjíždí a první písemky náhle přicházejí učitelům do hlav. A nejen písemky. Ve výtvarné třídě pracujeme na velkém projektu, který pak bude nejspíš k vidění ve Žďáre nad Sázavou na náměstí a musíme to stihnout do konce listopadu. Na výkresech pracuji i doma a do toho ještě učení, rozkopaná stěna u mě v pokoji a tudíž všechny věci ze skříně leží všude. Na modely už moc času nezbývá.
Navíc jsem se už před pár měsíci upsala a zaplatila si startovné na půlmaraton v Českém ráji. Tkže jsem v jediný volný den v týdnu odjela na celý den do pryč.
No, snad bude o víkendu trochu volněji a já se budu moct pověnovat i modelům a napsání pořádného a plnohodnotného článku.
Mějte se Kiwik

PS: přidám sem alespoň nějaké fotky z půlmaratonu.
Ten výraz... :D

Kdo mě najde?

Vzal si mě na paškál i moderátor... :D :D

3 komentáře:

  1. Tys uběhla půlmaraton? Woow, musíš být vážně dobrá. To tě obdivuju :)
    No jo, prázdniny byly nějaké neuvěřitelně krátké a už to zase začíná. A bude hůř. Achjo :(

    OdpovědětVymazat
  2. No ty jsi až moc aktivní ,ale odpočinek je třeba tak si na něj najdi čas a s modelem v ruce je vždy o volnu lépe a rozveselí...Jinak přeji hodně sportovních úspěchů. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, zajímavý článek o půlmaratonu, jsi dost dobrá!!

    OdpovědětVymazat