pondělí 28. září 2015

Modely a splašený svět kolem nás

Ahoj,
taky vám přijde že svět kolem dělá kotrmelce a nesmysly? Na mě toho bylo tenhle měsíc trochu moc. Jak dobrého tak i zlého. Smrtí bylo za tak malou dobu taky nějak moc. Jediná věc, která mi od života v tomhle bláznivém světe pomáhá, je se prostě sbalit a běžet. Kamkoliv, jakkoliv dlouho, a jak říká The Doctor: basicaly run.
No, a modely? Maličko se toď hýbe a možná k nám přicestuje několik nováčků do rodiny Tradíků. Ale to nechám jako překvapení. Už je sice nemám kam dávat ale zbytek se bude muset uskrovnit.

A přeci jenom jsem byla alespoň na chvíli fotit na zahradě. Jak modely tak naši už jedinou kočičku Joulinku.




Jinak počasí prodlouženého víkendu se neskutečně vydařilo. Byla jsem vypomáhat na závodech v letním biatlonu. Takže jsem strávila krásný víkend s lidmi které mám ráda. Vše bylo ok, až na moment když jsem zjistila, že mi nějaký debil přejel kocourka. :( Teď sháním náhradu aby pelíšek nezel prázdnotou. 

Jinak jsem zase tvořila nějaká trička. Včera jsem u jednoho seděla až skoro do půlnoci. :D









2 komentáře:

  1. Kocourka je mi líto snad najdeš nějakou kočičku na zaplnění prázdného místa v srdci. Jinak počasí je pěkné to jo celkem jen na mě už zima...Docela. :D Dobré lidi je mít třeba u sebe. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Je mi to líto :(.
    Krásné fotky, čičínka je nádherná, snad se ti pro ni podaří najít parťáka :).
    Jsi vážně šikovná! :O

    OdpovědětVymazat