sobota 3. října 2015

Kotě

Ahojte,
"Vše špatné je k něčemu dobré." Potvrzuje se mi to častěji a častěji.
Po tom co náš kocourek odešel do věčných lovišť jsem potřebovala nějak zacelit tu díru co ve mě zůstala. Takže jsem procházela dlouho do nocí inzeráty a útulky a vybírala nového společníka. Pak jsem narazila na trochu starší inzerát s koťaty a zalíbil se mi tam jeden kocourek. Měl obrovská kukadla a huňatou srst už od pohledu. Ihned jsem napsala mail a čekala. Nic. A další den zase nic. Tak táta několikrát volala na číslo. Nic. Až o tři dny později se nám pán ozval. Nakonec z celé konverzace vyplynulo, že mnou vybrané koťátko zbylo jako poslední ze čtyř sourozenců a že si pro něj můžeme hned přijet.
Jelikož táta jezdí po republice a měl zrovna cestu kolem tak nám ho rovnou přivezl domů.
Kocourek dostal jméno Tommy a je neskutečně přítulný. Nebojí se lidí ani hluku a pořád by si jen hrál. :)

A teš spam fotek :D Vůbec se nebojí foťáku...




Akorát je občas prostě moc akční...



4 komentáře:

  1. Bože, je tak sladoučkej :33 Grat :) A pozdravuj ho :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné koťátko jinak těším se na fotky jak poroste... Ikdyž na kočky moc nejsem, ale mám ráda všechny zvířátka. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásný! Jsem moc ráda, že jsi našla :)

    OdpovědětVymazat
  4. U mě na blogu je aktualizace SR, tak jestli máš zájem, zapiš se :)

    OdpovědětVymazat