pondělí 18. ledna 2016

Po dlouhé době...

Ahoj,
jo, vím. Dlouho jsem tu nebyla. Mám hned tři odůvodnění:
1) jsem líná... :D
3) škola
2) od Vánoc jsem skoro nebyla doma a natož měla čas vytáhnout foťák

jednoho krásného dne, jsem ale rychle mezi učením a odjezdem do pryč, popadla foťák a modely a vyletěla ven rychlostí turbomyši. Udělala jsem několik fotek. Použitelných fotek bylo je pár tak sem dám jen ty nej, ale ani ty nejsou úplně na úrovni, kterou bych měla zvládnout. :/

Jinak by nám měl do čtrnácti dnů dorazit nováček. P dlouhé době se mi zase sbírka trochu rozroste. :D
Taky bych měla v týdnu mít trochu času a něco se ještě pokusila nafotit. Ale slíbit to nemůžu. :/
Mějte se Kiwik


až na tu svatozář.... :DDD

Brian



4 komentáře:

  1. No taky jsem měla takové období lenosti ale v prosinci. :-D :-/ Ale překonala jsem to...Teď jsem potěšená se Sata. <3 Fotky i tak mají své kouzlo!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že jsi napsala. Krásný fotky! Fakt se mi moc líbí a dělají na mě moc pěkný dojem :).
    Těším se, až nám představíš nováčka, který ti přijde.

    OdpovědětVymazat
  3. Vítej v klubu líných :D
    ta první fotka se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat