úterý 26. ledna 2016

Černobílý svět

Ahojte,
už jsem zase delší dobu nic nenapsala. Tento víkend mám po dlouhé době volno a budu doma, aniž bych musela chodit na tréninky. Ono se to nezdá, ale jsem už docela unavená a díky písemkovému období jsem moc nespala. Snad to tenhle týden doženu a pak to vypukne nanovo.

Dneska jsem domů sice přišla brzy, ale jak bývá zvykem zákonů schválnosti... než jsem dala nažrat kočkám a našla foťák... zalezlo slunko. :D Čekám, čekám, a ten řlutý kotouč si to rozmyslel až na obzoru. To už se mi ven opravdu nechtělo, tak jsem jen vylezla na parapet a něco blikla tam. Vznikly docela zajímavé fotky, tak doufám, že se budou líbit. :)






Jinak Tommy mi neskutečně roste a už je z něj nádherný veliký kocourek. :3
Mějte se Kiwik


4 komentáře:

  1. Fotky jsou krásné, mají zvláštní kouzlo :)
    Tommy je krasavec:3

    OdpovědětVymazat
  2. Snad si odpočineš :).
    Wow, fotky se fakt povedly.
    Kocourek je úžasný :333

    OdpovědětVymazat
  3. No taky mám pár fotek na parapetě a jsou zajímavé jen už to nepraktikuji je to nereálné. Jinak jen si trošku odpočiň! Kocourek roste do krásy! :3

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou super, hlavně ty černobílé se mi strašně líbí :)
    Já bych Tommyho, tak strašně poňucňala :3 ♥

    OdpovědětVymazat