pondělí 8. února 2016

Souhrn bez modelů? CO?

Ahojte,
za posledních pár měsíců se toho hodně událo a asi jsem dospěla do bodu, kdy se z toho musím vypsat. Udělám to jako takové shrnutí v několika bodech.


3.-18. prosince 2015
Odjela jsem trénovat do Švédska a neskutečně jsem si to užila, jen ta cesta byla nekonečná. Tam 26 hodin, zpět 32. Lidi, které mám ráda, nádherná příroda. Sněhu sice nebylo moc, ale nějaký byl. Tréninkový závod se mi povedl a dovezla jsem si pomyslné zlato.


24. prosince 2015
Vánoce. Sešli jsme se, rozdaly se dárky (převážně sportovní oblečení) a pak se odpočívalo u krbu v naprosté pohodičce.


27. prosince - 2.ledna 2016
Další soustředění. Tentokrát doma, bez žádných dlouhých přejezdů do zahraničí. Dostali jsme neskutečně do těla, ale na to už jsme zvyklí.


8. ledna (víkend)
Odjezd na první závody sezóny. Musím zaklepat a doufat, že se mi bude dařit i dál v sezóně. Domů si odvážím páté a druhé místo.


16. ledna (víkend)
Další závod, ale ne v mém oboru. Odvážím si 25. a 14. flek.


22. ledna (víkend)
Opět se vracím do svého. Z této víkendovky si odvážím dvě brambory... holt se to trochu nepovedlo, no.


31. ledna
Že by konečně volno? A zrovna na narozeniny.


5. února (víkend)
Nikam daleko se nejede. Bohudík. Pro tentokrát se mi dařilo o něco víc. Odnáším si první a páté místo. Je to úžasný pocit. <3


To by asi bylo vše. Omlouvám se, že to s modely nesouvisí, ale nejspíš jsem si to potřebovala shrnout a urovnat v hlavě. Taky jsem možná měla potřebu podělit se o zážitky s někým jiným než jen s rodinou, protože s nikým jiným nějak extra nekomunikuji...
A jako úplně poslední věc, kterou jsem se dozvěděla dnes: Odjíždím na mezinárodní závod na Slovensko reprezentovat českou republiku :3 Úplně neskutečně se tam těším, ale zároveň z toho mám neskutečné obavy. :/ :)
Teď si ještě pořádně odpočinout, protože toho bylo opravdu hodně a únava neúprosně klepe na dveře. Pro představu, nemakáme jen o víkendech, ale celý týden probíhá příprava a udržování se v kondici.


Tak se zatím mějte
Kiwik











2 komentáře:

  1. Wow! :O Jsi fakt dobrá, že to takhle zvládáš! Držím palce i dál v sezóně a na mezinárodních závodech určitě neuděláš ostudu. Jsi nejlepší! :*

    OdpovědětVymazat
  2. No máš teda hodně aktivní období a spousta sportů...Já jsem lenoch jen koukám na to jako blázen...V zahraničí OOOH se fakt máš!

    OdpovědětVymazat