středa 3. února 2016

Co je nového?

Ahojte,
koukám, že už jsem zase delší dobu nic nenapsala.
No, je toho na mě teď víc a začínám být unavená, páč nespím kvůli učení a tréninkům.
Tvrdý trénink se mi ale docela vyplácí a zatím se mi daří držet na 4. pozici v poháru české republiky.
No a teď už k novinkám.


1) v úterý dorazila S Justadream, po které jsem se už dlouho koukala a tentokrát jsem prostě neodolala. Docela mě překvapilo, jak neskutečně malinká je, ale co jiného čekat od araba, že? :D
U nás bude jako: Felicity Smoke
Tu je foto:



2) Tregoyd Journeyman. Takový obřík oproti ostatním. Dostal se ke mě vlastně náhodou po tom co mi Tinkerka loni 9. února slíbila Gypsy Vannera a nebyla schopná ho poslat s doměnkou, že má stále dost času. Pak jsem se rozhodla, že chci peníze zpět a o model už nemám zájem. Navíc jsem to řešila přes její mamku a nakonec jsme se dohodli, že mi Tinkerka pošle jiný model (vyšší hodnoty) jako úroky. A tak k nám dorazil Tregoyd.
U nás bude jako: Millenium Falcon

Mimochodem než se ke mě model dostal trvalo to 359 dní.
Tu je foto:



Justa je oproti němu dost prcek. :D
 
¨

Tak to je pro tento článek asi vše. Ozvu se jak dorazí zbytek nováčků od Mazla a Míši.
Mějte se Kiwik


3 komentáře:

  1. Jů, krásní modely! Velká gratulace :).
    Jsi fakt dobrá! Držím palce v sezóně ;).

    OdpovědětVymazat
  2. No ta Arabka vypadá rostomile! Jinak Tinkerka je oříšek! Slušně řečeno! Snad tento týden pošlu koníka. Dáma ještě info!;)

    OdpovědětVymazat
  3. Na Justě se mi strašně líbí ta papulka :D
    a Tregoyd je taky super :D ale tak hlavně že se to nakonec vyřešilo, Tinkerka je totiž kapitola sama pro sebe :)
    držím palce v sezoně :3

    OdpovědětVymazat